Nettivastaavat hakuun!

18.9.2024

Onkos sulla kiinnostusta tulla Aivoliiton Lapin AVH-yhdistys ry:n some-vastaavaksi? Ootko hyvä tekemään nettisivuja, tuleeko hyviä ideoita Faceen tai Instagarmiin, onko tietoa miten kerrotaan kuntoutumisesta somessa?

Vuoden vaiheessa avautuu nettivastaavan tehtävät 1-2 henkilölle. Nettisivujen päivityksen voit tehdä omalta koneelta ja käytössä on Aivoliitto ry:n valitsema ohjelma, jossa on selkeät toimintatavat. Toimintakalenteri, ajankohtaista toimintaa ja harrastus- ja virkistystoiminta vaativat joka kuukautista päivittämistä, samoin Face ja Insta. Toki jos olet kiinnostunut käymään kuvaamassa yhdistyksen toimintaa joko kuvin tai videoin, niitä voi päivittää sivuille aina kun tapahtuu. Nykyiset nettityypit ovat valmiita perehdyttämään ja antamaan tukea hommaan, ei siis tarvitse yksin tai kaksin aloittaa vaan mennään vähän aikaa kimpassa hommaa eteenpäin. Homma on täysin vapaaehtoista, mitään korvauksia tästä ei makseta (...hyvä lisä CV:ssä :)

Kaikkia uusia ideoita tarvitaan, jotta saadaan ääni kuulumaan nettimaailmassa!

Jos oot yhtään kiinnostunut tai haluat kysellä tai vaan jutella asiasta niin otappa yhteyttä Miraan tai Minnaan.

mira.palovaara@gmail.com

minhahy74@gmail.com