Marja-Leena Laiholle hopeinen ansiomerkki

13.2.2023

Marja-Leena Laiho yllätettiin Lapin avh-yhdistyksen kerhoillassa tiistaina 7.2 Rovaniemellä, kun Aivoliiton työntekijä Taru Oulasvirta luovutti hänelle Aivoliiton hopeiseen ansiomerkin.

Marja-Leena Laiho on toiminut aktiivisena ja kannustavana jäsenenä Lapin AVH-yhdistyksessä vuodesta 2016. Hän on toiminut rahastonhoitajana 2016 - 2017 ja puheenjohtajana 2018 - 2020 sekä varapuheenjohtajana vuodesta 2021. Lisäksi hän on toiminut kerho-ohjaajana ja liikuntaryhmän vetäjänä Rovaniemellä. Positiivisella ja kannustavalla asenteellaan hän on tukenut yhdistyksen jäseniä ja vienyt yhdistyksen toimintaa eteenpäin myös vaikeana korona aikana. Tästä pitkäjänteisestä ja pyyteettömästä vapaaehtoistyöstä hänelle haettiin ja myönnettiin Aivoliiton hopeinen ansiomerkki.

Aivoliiton Taru Oulasvirta ojentaa Marja-Leena Laiholle Aivoliiton hopeisen ansiomerkin.

Kuvat: Kari Linnamäki